Thursday, October 4, 2007

For C. R. Morris -- That Crazy Dog

This is my favorite video of me trying to get Maggie inside on a cold day.

17 comments:

KYRIE said...

That was funny :).

Nikita1 said...

very playful!:)

Anonymous said...

Hey, it was nice to hear your voice!

Anonymous Boxer said...

ahahaha - I played this with my dog on my lap and he started barking at the computer! Cute dog. Great video.

C.A. said...

Oh dear Lord, Andrew. I go through that same ritual every day with Charlie. :)

justLacey said...

You gotta love her! does this mean you got your new camera?

Terri said...

she's so cute and playful; she reminds me of Benji. I think I commented on this last time you posted it too. Can't wait til you get your new camera. By the way, I linked your blog to my post today for a contest Sunshine is having.

impromptublogger said...

She is adorable! I know she is a wonderful companion to you. Thanks for sharing.

mr zig said...

hehe - great video!

Beautifully Profound said...

Maggie almost looks like TOTO. We have a shitzsu that does the same crap, we just lure him with dog treats. Works every time.

M said...

i use hot dogs to get my dog to come in.

ry said...

that was funny!

Tee said...

Great video! Loved it. I assume you got your new camera. :-)

CRUSTYBEEF said...

that was SOoooooo cute!!!
Awwwwwwww, lil woof woof!
Always,
Crusty~ :)

Fedor said...

She wants to play with the camera, hehe.

Claudia said...

hahaha "Are you gonna stay out all night?" BARK BARK!

right on, that was cute.

C. R. Morris said...

LOL! That is too funny. BTW, I find it disturbing that I'm so late to find this post. Considering I get your blog through email, I should have seen this already. Thank you so much for posting this. I'm sorry I'm late but want you to know I do appreciate it! That little dog is too adorable!